domingo, 8 de diciembre de 2013

5.asteko 2.jarduera

Kaixo irakurle maiteak!

Gaurkoan 5.asteko 2.jarduera erakustera nator.

Aurreko astean bezala, nire PLE pertsonalari buruz hitz egin behar dut, baina horrez gain, hau sortzea izan dut helburu nagusia.
Horretarako Symbaloo erabili dut: 

http://www.symbaloo.com/mix/nireple-a?searched=true

Symbalook nire PLE a(Personal Learning Environment) sortzeko aukera eman dit, mota desberdineko herramintak pertsonalki ondo antolatuz.
Link-a klikatuz gero, ikusiko duzue karratu erako plantilla bat non honen barruan nire egunerokotasunean erabiltzen ditudan herramintak multzoka antolatuta dauden eta kasu batzuetan hauetako batzuk zuzeneko loturak dituztenez, elkarren ondoan daudela.

Informazioa lortzeko, Google, Wikipedia eta Youtube bezalako herramintak erabiltzen ditut. Egia esan, hiru hauek egunero erabiltzen ditut nire ikaskuntza-irakaskuntza prozesuaren protagonistak direlarik. Betidanik erabili izan ditudanak izan dira eta erabiltzen jarraitzen ditudanak, alegia. Ikaskuntza jarraia eta jasotzailea izatea ahalbidetzen dit.

Informazio zabaltzeko, Twitter, Facebook, Skype, Slideshare, Gmail, eta Hotmail bezalakoak erabiltzen ditut. Egia esan, azken bi hauek informazioa zabaltzeaz gain, egunero informazioa jasotzeko erabiltzen ditudanak dira ere. Slidesharen kasuan, ez dut egunero erabiltzen, soilik lanen bat aurkezteko orduan. Eta, unibertsitate garaian erabiltzen hasi naiz, kurtso honetan, hain zuzen ere. Baina, atal honetan aipatutako gainontzekoak, egunero erabiltzen ditudala aipatu behar dut. 

Informazioa gordetzeko eta kudeatzeko, lainoan ditudan bi herramintak erabiltzen ditut, hala nola, Dropbox eta Google Drive. Bi hauek unibertsitate garaian erabiltzen hasi nituen, eta asko gustatzen zaizkit, informazioa leku desberdinetan izatea garrantzitsua delako eta gainera edozein lekutik eta momentutan hauetara heltzeko aukera izatea are gehiago. Dropbox, sarean ez ezik, ordenagailuan eta mobilean dut baita.

Ikasteko plataformei dagokionez, EHUMOOC eta Moodle ditut nire PLE-aren protagonista. Moodle-ri dagokionez, unibertsitateko lehenengo mailatik erabiltzen dut, eta egunerokotasunean erabiltzen dudan herraminta da, bertan lanak jaso, lanak igo, apunteak jaso, etab egiten baitut. EHUMOOC-ari dagokionez, aurtengo lauhilabete honetan izaten ari naizen esperientzia da. Herraminta desberdinak erabiltzen ikasteaz gain, informazio anitza eta berria jasotzen ari naiz.

Bukatzeko, informazioa editatzeko eta sortzeko, bost herraminta aipatuko ditut: Prezi, EDUGlogster, Piktochart, Blogger, eta Mindomo. Hauen artean erabiltzen hasi nintzen lehena Blogger izan zen,unibertsitateko lehenengo mailan, hain zuzen ere. Asko gustatu izan zait beti, informazioa editatzeko, sortzeko, konpartitzeko aukera ematen dizulako, beti ere zure erara antolatu dezakezu bertan idatziko duzun dena, pertsonala baita. Gainontzeko herramintei dagokionez, MOOC hau egiten ikasi ditut erabiltzen, Piktochart eta Prezi asko gustatu zaizkidalarik.

Arestian aipatutako herramintak orain arte nire ikaskuntzarekin erlazio zuzena dutenak dira. Batzuk betidanik erabili izan ditudanak dira, beste batzuk ordea, Unibertsitateko garaian edota MOOC hau egitean ikasi eta ikusi ditudank dira.
Horrek esan nahi du, nire PLE-a handituz joango dela urteen poderioz, praktikari esker herraminta desberdinak jasoko ditudalako eta beharbada nire PLE-a editatu beharko dut, horregatik, symbaloo herraminta erabili dut, hau aldatzeko aukera ematen didalako.


Amaia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario